Bakat osv + Dagens outfit

Ja, vi bakade lite. Blev chockladmuffins med strössel, tyvärr tog ja inte kort på dom när dom va strösslade och färdiga, o nu orkade ja inte lägga in fler kort i datorn hahah ^^

men iaf, lite pics


Lion gillade smeten ^^


Gottiiiiiiiiiiiis

Sen tatuerade vi ryggen på Lion


TJUSIGT ;)

Och så dagens outfit:

 


Rosa Skjorta - Lindex 199:-

Linne - Cubus 99:-

Skärp - Veromoda 199:-
Jeansleggings - Lindex 199:-


Snart kommer kusin Bella och Moster Mona så ska vi bjuda dom på muffins :) - Trevlans!


Kommentarer
Postat av: Wiky

Asså herregud! Jag bara måste försöka ta ett kort på lillgrabben på jobbet, han är visserligen ett eller två år äldre än Lion och är mörkhårig och lite mörkare ögon men jävlar va lika dom är! Kan inte sluta tänka på Lion så fort han är nära mig, Blendi heter han. Så sööööt! Och dom går likadant också! haha, och är lite lika i sättet att vara med. Och du, va fan har du för blogg där man måste skriva in bitch när man ska bekräfta sin kommentar?!! fick det sist när jag kommenterade!

2010-04-27 @ 23:30:03
URL: http://mondoblog.se/wiky
Postat av: vevve

riktigt snygg outfit.

o cool tatuu lion har, nu blir jag avis ;))



ble kakorna goda?

2010-04-28 @ 11:40:40
URL: http://http://angelswings.bloggsida.se/
Postat av: syrran

Åh vem vill inte pussa den chokladmunnen? Haha Snöööötnöt <3



Och vad FIN han är i sina tatueringar! Cooling. :)

2010-04-28 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0