Var tog veckan vägen?

Denna veckan har gått fort. Men det gör dom väl alltid när man är ledig? Jag hade storartade planer för mina 10 dagars ledighet men det blev inte så storartat.

Som ni vet var jag riktigt dålig fredag-tisdag. Bättre nu tack o lov men hostan sitter kvar så man sover väl inte riktigt djupt så trött är man. Samma med Lion, massa hosta o vaknande om nätterna, hemskt när dom hostar så dom knappt får luft :(


Bella har varit här en hel del. Och sen?





INGEN aning ? mest flötit runt. Idag var det ju lite dagis med, o sen va bella här en stund o sen moster Mona :)

Nu e jag riktigt riktigt sliten faktiskt, ska sova om en liten stund, första gången innan 00 denna veckan.



Imon e en ny dag

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

hehe jahaa men välkommen tillbaka då :)

Och tack :)

Sen måste jag bara säga att Lion är väldigt fint och jag kommer ihåg att innan jag blev gravid med Oliwer hade jag just Lion som förlag :) FIIIn!!

KRAM Love

2010-04-09 @ 08:31:34
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0