Folk är bara För mycket!

Hallå Hallå! Igår hade vi en super trevlig kväll minsann :)
Jag är glad att jag fick Lion i säng vid 20.30 tiden för han är glad idag, det hade han inte varit anners ;)

Vi skrattade och drack och åt och skrattade och skrattade.

Idag mår jag bra även jag, drack bara 4 (små) glas vin och en öl, så det är skönt :)

Idag ska jag göra färdigt mitt arbete, har en uppgift kvar på det samt att renskriva det. Så det kan väl ta ca 3 timmar. Resten av dagen ska jag spendera med Lion, jag ska städa och tvätta med. Nödvändigt ont dom sista två nämnda ;)

Jo angående min rubrik. Jag tror den som känner sig träffad kan ta åt sig minsann.. säger inte mer än så.


Ha en toppen Söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0