i said ooooohh ohoo com on baby turn the lights off

Goddag Lördag!


Har haft jätte mycket att göra i veckan. Vi är hemma vid 17 tiden och då är vi väldigt trötta både jag och Lionen.

Igår hämtade jag och Malejandro Lion klockan 15 och sen åkte vi hem och fikade lite o sådant :)
Sen köpte vi mat med oss till mina föräldrar från Ko-san och Mc D till Lion. Sen käkade vi hos dom och sen åkte vi till stan för att gå på Bio.
Vi kollade på "Trollkarlens lärling" riktigt bra film om jag får säga det själv och ett bra slut på en tuff vecka.

Idag fick jag lite sovmorgon eftersom mina föräldrar hade Lion. Dom hämtade mig vid 11:30.

Nu sitter jag hos dom och gör mitt Religons arbete. Som jag tänkte ha klart tills på Måndag. Sen ska jag göra två prov för att betyget ska kunna sättas, och det måste det!

Ikväll blir det Sommarfest med släkten och våra annhöriga. Det blir mysigt. Mina annhöriga är Malejandro och Lion off corse ;)


Men nu, åter till arbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0