visste ni detta?

att en treåring ansvarar för en vuxens misstag?

det är sant! jag har hört det två gånger denna veckan bara, så det måste ju vara sant...
Eller är det så att vissa inte har mer mellan öronen än att skylla på dom små, istället för att göra rätt för sig och allt är ur värden... det handlar inte om pengar eller girighet - det är en princip sak och lite vett och ettikett.

Jag har inget att skämmas för med tanke på att det inte är jag som skämmt ut mig, betett mig barnsligt och surat. Helt fucking unbelievable!


Skyll på vad fan ni vill, men INTE på min son! ... eller någon annans för den delen...


Kommentarer
Postat av: lilla jag

..hmm det låter mkt irriterande!!! Jag håller med dig vännen!! Fy fan, dem ska skämmas!! Idioter!



Kramar till er mina underbara älsklingar <3

2010-08-07 @ 20:09:17
Postat av: Micca & Lion

Jaaa aningen irriterande kan jag säga. men som sagt, jag är inte den som skämmt ut mig. visst att blogga om det är väl inte det mognaste, MEN min blogg, mina åsikter, och dom står jag för <3 Love you

2010-08-07 @ 20:39:04
URL: http://miccii.blogg.se/micca
Postat av: Sara

OFTA man skyller på en treåring Micca. Jag förstår att någon skylle något på Lion, jag vet inte vad det handlar om men det låter ju sanslöst! Jag kan inte mycket om barn men så mycket fattar jag ju att det inte är ett normalt beteende. Puss på er <3

2010-08-07 @ 22:31:56
Postat av: Micca & Lion

jag vet. det är fruktansvärt löjligt sara. Men vissa är tydligen såna, tur man inte har såna vänner iaf <3

2010-08-08 @ 17:44:20
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0