Who Knew?

Dagen har varit... minst sagt mixad.

Lion började på glatt humör tills han kom på att han skulle till dagis, då sa han ledset "Mamma jag skiter i dagis idag"
haha, så söt !!!

Men när vi väl kom iväg så var det inga problem, puss och kram och hej! - Skönt!



Kom hem, städade och tvättade, satt vid datorn och lite sådär... pratade med en bekant.. hennes dotter har fått en hjärntumör, hennes dotter är lika gammal som min Lion... jag fick en sådandär klump i magen som suttit i sedan dess. Jag håller tummar och tår för lilla raringen! ♥ Tankarna går till er! Man läser ofta om barn och cancer, men det finns liksom inte, det händer oss.... någon jag känner. Men jo... det är verkligt, jag lovar.. tyvärr..

 

Mamma ringde iallafall strax därpå och frågade om jag ville med till Maxi innan Lion skulle hämtas, javisst! Så det gjorde vi, sen hämtade vi Mr L och åkte hem och fikade med mormor.

Sen ringde Malejandro och frågade vart vi höll hus, dom va ute och cyklade. Så vi på med kläderna och ner med cyllen :)
Strax därpå åkte mamma hem, jag och mallan promenerade en sväng med pojkarna på sina cyklar, stannade på en lekplats och sen hemmåt.

 

Hemma åt vi lite kvällsmat och sen kom Tim på besök en stund :)

Lion höll på i ca 2 timmar innan han somnade, varför vet jag inte, han va uppe tidigt och har varit på dagis och sen ute och cyklat resten av kvällen. Men men, så e det ibland..mkt i som hänt idag som han tänkte på eller ngt.

Nu ligger jag på soffan och funderar, tittar på tv och lyssnar på musik. Ska ta mig ann Mario nu, ska bannemig Rädda den där jäkla prinsessan hahah ^^

Neee långt inlägg vare här!!! Nattiii


I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we, until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened?

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong

And that last kiss I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder
I wish I could remember


But I keep your memory
You visit me in my sleep
My darling, who knew?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0