Jag vet

Jag vet att jag är dålig på bloggen just nu, jag funderar på hur jag lyckas sätta mig i samma sitts igen, när jag precis lyckats komma ur en kris, Såklart lyckas jag sätta mig själv i en kris igen - dumt mycket dumt, men det är som tur väl är "bara" jag som mår dåligt av det. Just nu sitter jag i stan och väntar på bussen, vill bara hem och fundera i min ensamhet. Skulle med ett gäng ut men min röst håller knappt till att prata vanligt och än mindre att prata när det spelas hög musik och man inte känner särskilt många... Nej, jag va snäll mot mig själv för en gångs skull, och gick, lämnade dock Malin och min Malejandro men bara för ikväll :) Natti och på återseende

Kommentarer
Postat av: susanne

tack.. det börjar kännas grymt bra..

2010-07-19 @ 11:45:04
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0