Freaky fridayyyy

Nej inte direkt faktiskt, vi tar det lugnt, blir fjärde natten med feber för lions del (om den nu återvänder dvs) - Skittråkigt, han är ett feberbarn den stackarn...

Imorrn blir det utgång med mina älskade partypinglor, så det kan inte bli annat än lyckat ♥

Har varit inne hos min kära Irma och fått mina naglar gjorda, super fina! =) Tyvärr så kunde vi inte sätta tipp på min ena nagel, den va lagom förstörd så den ska få vila tills på söndag/måndag innan det blir tipp på den.

Annars? Lugna gatan, Lion o pappa e ute och jag ska snart ts in honom så han kan få alvedon (om det behövs) och sen natta honom. Kvällen går i lugnets tecken med andra ord :)


en av mina nya tunikor :)


Lions fina huvudfoting ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0