Familjen

De e mina pågar de!

 










Så nu har jag ju bjudit på en himla massa fina bilder tycker jag :)

Gårdagen var fullrulle så att säga, vi va hos mina föräldrar på morgonen, sen blev det skolan. Sen hem och hämta grejjer hos mamma o pappa. Sedan åkte vi hem och lagade middag, vid 15:40 kom Syster och Per och lämnade av Levi som vi skulle passa en stund :) Det gick jätte bra, så snäll så snäll! ♥
Sen kom dom igen 1,5h senare med lite fika och sådant gottit.

Sen var det dags för en Lion att sova :) Paul dök upp vid 20:30 tiden, vi kollade på film, den va himlans bra, dock har jag glömt vad den hette :)

Sen va det natti natti efter 2½ men ^^



Nu ska vi göra vid oss och sticka till stan för att Luncha med Frugan! =) Det ska bli gott. Lion är ledig idag med, han ville det så det fick han ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0