Nuuu är det helg!

Jag har haft lov hela veckan, den har gått fort, precis som väntat.

Har hunnit plugga en del, träffat nära och kära och massa annat smått.. va även och kollade på Calle & the undervalleys i onsdags på Biljard. Det var trevlans ^^

Igår klippte jag min Älsk:


Jätte fin!! ♥ As usual ^^

Sen igår så åkte min ponny till en familj som ska ha honom på prov för eventuellt senare köp... Jag hade velat att Lion skulle vilja rida men det vill han dessvärre inte ... så då är det synd att ha kvar ponnyn om jag inte har tid med honom :/
Men familjen verkar hur söta och rara som helst så det ska inte vara några problem, och dom bor även väldigt nära så det känns skönt :)


Ryktade honom fin innan han skulle åka.... ♥



Nu sitter vi hos mina föräldrar. Moster Mona har varit på besök. Om en timme ska vi beställa mat med dom, har även bjudit hit frugan :)


Ne - lekplatsen en sväng med Lion innan det blir mörkt, ungen har fantastiskt mkt energi!!!


Kisses'n hug's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0