4 dagar och 12 timmar

Ja, nu har det gått 4 dagar och 12 timmar sedan min sista cigarett. Det börjar bli kämpigt nu, börjar fråga mig själv varför jag gör detta, även om jag vet svaret så är det inget väsentligt svar för mig just nu. Men jag ska stå ut, det måste jag!



Idag har varit en slow dag, har varit i skolan, haft två lektioner, fick reda på att jag fick IG på mitt historia prov, 5p från G.... ah så jobbigt. Men det är väl bara att göra om det antar jag....



Funderar på om jag skulle börja jogga faktiskt, jag tycker det är skönt att springa, när jag väl fått upp kondisen, så det är nog något jag ska dra upp igen, det är uppiggande såhär års.


Kommentarer
Postat av: Moster

Fortsätt kämpa, du är så duktig! Motionera är bra, det kan hjälpa dig att tänka på annat. Kramis

2010-10-12 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0