5 dagar och 12 timmar

Tisdag likamed Desperate Housewifes kväll + CT + den nya serien som va sjuuukt rolig!

Får förmodligen finbesök senare också, lite kaffe och tragg behöver vi alla :)

Jag är som ni ser inne på 5½ dygn som rökfri, jag håller modet uppe, det ska bli skönt när man slipper känna saknaden efter det, och framförallt när man lyckats hålla ut så länge att timmar och dagar inte längre går att räkna...



Nu ska jag natta Lion och fortsätta med städandet som pågår i hela lägenheten, jag vill ju att här ska vara fint men ibland bara förfaller det. Köket, Hallen, Toa och Lions rum är iallafall färdiga. Två rum kvar :)

Hoppas ni mår bra allesammans!

 

 

Och tack för de Peppande Orden Moster Inger ^^


Kommentarer
Postat av: Petra Stjernfeldt

Jag tycker du e super duktig gumman... Håller tummarna för dej fast att det nog inte behövs =) Ha det bäst.. Puss Puss

2010-10-12 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0