Barn är det bästa som finns Kom ihåg det!

Igår gjorde jag två insattser mot cancer.

Jag köpte rosa bandet



och sen köpte jag en tröja som skänte 10 kronor till barncancerfonden:


Barn ritar för barn "Barn är det bästa som finns Kom ihåg det" - Har barnen som ritat skrivit. Super söt! Finns på Maxi.

 

Så ja, jag känner mig som en bättre människa med mitt rosa band, och när jag ser Lion i tröjan tänker jag att det verkligen stämmer, för barn är faktiskt det bästa som finns, Basta!

 



och här sitter jag, ska snart åka till dagis, sen är det skola. Men jag ska åka hem imellan jag lämnar Lion och skolan börjar, tänkte ta och sätta mig med mitt psykologiarbete som ska vara klart i nästa vecka.

Så ligger det till.
Ha en toppen dag gott folk!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0