Lite blogg frånvaro

Ja jag har varit lite frånvarande på sistonde...

Som ni läste så blev ju mitt hjärta sjuk :( Han är fortfarande inte riktigt kry, men nu e det mest förkyldning och hosta och hostan har vi medicin för ju :)

Idag hade jag prov i historia, la mig vid 00:30 och gick upp vid 05 tiden för att plugga lite till innan provet. Jag hoppas att jag klarade det.

Sen träffade jag mamma och Lion i stan, mamma köpte vinterskor till Lion och bjöd på fika, tack så mycket världens bästa Mamma och mormor ♥

 

Nu är bella här, vi har varit på Maxi med. Lion är jätte trött så han ska sova om 20 min. Jag är med jätte trött och ska sova i god tid ikväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0