Mår dåligt

Mår riktigt jävla dåligt. Jag är arg, så arg...
Jag vet inte ens vad jag gjort idag. De timmar jag inte haft skola som Lion va på dagis ? Ingen aning, skrämmer mig själv. Jag minns bara att jag ätit en halv fralla på hela dagen och det stämmer nog... 
Går på Autopilot. Kan inte ens minnas vilka jag träffat idag, vilka jag inte träffat....
Hälften beror på att jag saknar att röka, en stor del på att jag lider av PMS och en stor del på en väldig besvikelse.

Uppgiven, Ensam och Fruktansvärt Irriterad... På ALLT!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag hade också varit helt borta om jag bara ätit en halv fralla på en hel dag. Både kropp och hjärna behöver mat för att fungera..det vet du. Var rädd om dig. KramIS

2010-10-14 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0