Tack Gott Folk!

Tack så mycket för alla peppande ord, dom behövs!

Jag har nu varit rökfri i 6 dagar, 13 timmar och 20 minuter. Toppen!
Imorgon är det en vecka..


Men för att försöka att inte älta det hela, vill jag passa på att berätta om våran super braiga dag.
Skolan gick smärtfritt och syrran hämtade mig i stan och mamma hämtade Lion på dagis. Vi åkte till Maxi och handlade. Sen kom vi hem, käkade och sedan gick vi till Frugan, ringde in Vevve och så gick vi ut med barnen. Vi va ute och gick, barnen klättrade i kullar, körde sparkcykel, åkte rutchkana och hade förmodligen riktigt roligt



Lion, Lias, Liam (LiLiLi) och Max ^^

När vi kom hem blev det lite mer äta, duschade och nattade Lion, sen tog jag mig själv en lång dusch, riktigt skönt!  

Nu blir det pluuuuuugg! WOHO


Tack för idag mina fina vänner och våra fina barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0