GOOOOOOODMORNING!



GOOOOODMORNING *extremehomemakeover stämma*

Sitter med kaffe och tittar på bolibompa med en Viss Lion ♥

 

Ska snart ta och göra vid mig, sen ska vi bege oss. Har bara en lektion idag, skönt såhär en torsdag :)

Resten av veckan är fullbokad.. jag gillar't!

Imorgon ska vi först ha skola och dagis. Sen har jag lovat vevve att passa hennes små tsm med frugan :)

På kvällen kommer Ippa och Yaz och myser :)

Lördag blir det massa flytt, syster och per flyttar så då ska vi vara där och bära o köra fram o tbx, hoppas det går smärtfritt, min rygg sviker mig... sooom vanligt ;P

Får se om vi sedan beger oss till stan beroende på vad klockan blir, skulle försöka hinna med att mata ankorna i parken med frugan o våra kiddz!  :)

 

På kvällen ska vi vara hos mina föräldrar, mysa och ha det bra :) Söndag är det kalas för en viss liten Bella som fyller 17 på tisdag, liten blir stor ^^ Sen på kvällen ska jag och Vevve passa på att plugga till historiaprovet som äger rum på onsdag.

 

Så det va resten av våran vecka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0