Ja jag sa calle gå hem!

Sitter hos mina föräldrar, lion kör traktor och lastar släpet :) Mamma kommer snart från Maxi med. Dagen började väl sådär... Va uppe i natt med lion... Somnade vid 02.30 så jag va ju mer död än levande imorse, missade första lektionen där det va prov, typiskt nog faktiskt! Men det ordnar sig, pratade med läraren och får göra det om två veckor istället. Imorgon ska jag göra geografi prov... Iallafall... Har hunnit fika med veronica en sväng, hälsat på mormor och fått tre nya recept till lion, sånt som är roligt att lägga pengar på, men nödvändigt så då gör jag det med glädje :) Ska hem och friska upp mitt minne på geografin innan morgondagens prov, lion ska bada och jag tänkte städa lite, Carro kommer ju på fredag :) Ska bli så kul att träffa henne! Det har gått 4 år i november, skrämmande! Innan Carro kommer ska vi va i parken och busa med barnen, jag Vevve och malin :) Så jag har fullt upp! På lördag är det fest med tema, skulle vara tönt egentligen, men det verkar vara mest töntar på festen så kanske jag riktar in mig på Barbie? Äh tiden får utvisa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0