Saknar



Godkväll gott folk!


Jag va på riktigt uselt humör vid förra inlägget, men jag har lagt upp min plan nu ;)

Fredagen va faktiskt riktigt bra, även om jag är helt slut i kroppen. Umgicks med Vevve och Malejandro i skolan som vanligt, vilket gör skolan så mycket lättare denna terminen faktiskt :)

Sen när jag slutade strosade jag runt i stan, kollade och köpte ngt litet ;)
Mötte upp Frugan när hon slutade vid 14 tiden, sen hämtade vi Lion från dagis, sen åkte vi till Maxi... där va tydligen mångas tillhåll idag. Mötte Vevve med barnen, Min syster, En av Lions dagiskompisar och när vi gick ut så va Johan, Jossan och Werner där ^^
Roooligt när man träffar på så många minsann..

Kom hem och slappade lite, sen gick vi bort till Malin och barnen. Vi va ute ett bra tag, sen gick vi in och grejjade. Malin körde och hämtade pizza medans jag höll ställningar, tänk att ha 3 pojkar på heltid, mkt spännande men det gick hur bra som helst :)

Pizzan va mummsig och vi hade super mysigt ^^

Vi gick hem vid halv åtta, bytte till pyjamas och tog fram lite fredagsmys + nickenyfiken som jag hade hyrt till Lionen :)

Ippa kom vid 21 tiden, då nattade jag Lion och sen kollade vi på "Farsan" Rolig men överskattad film faktiskt. Men vi hade super mysigt, krängde i vanlig ordning ^^


Så jag tackar alla för denna dagen, I love you Guys!!


Och rubriken? Jag saknar mina föräldrar faktiskt... ganska jobbigt. Ska minsann hälsa på i helgen eller på måndag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0