Whataya whant from me ?

Godkväll i stugan.

Jag är sjukt jävla sliten nu.
Inatt va ingen lätt natt, va uppe säkert tre vändor, ngn med mig själv och min onda mage och ngn med Lion och hans hosta.

Mamma hämtade Lion på dagis idag eftersom att vi åt middag med jobbet på resturang och grejjer :) Det var himlans trevligt ^^
Följde med Malin och hämtade hennes små prinsar på dagis med :)

När vi körde hem efter att ha hämtat Lion nu ikväll kom en liten hund springandes mot bilen, försökte kalla på den, men den va på tok för stressad så den vände och sprang. Sen kom stackars ägarna som sprang och kallade på den. Så då kunde vi fortsätta hemåt, med en Lion som somnade... trötte.

Nu sover min prins i sin säng och jag ska banne mig gå och sova jag med. Har varit en lång dag. Två dagar kvar till helgen. Som är uppbokad men på ett lugnt sätt och det gillar vi (läs JAG) ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0