I'm shiny and you know it

Nu var det lördag. Orkade inte blogga igår, men vi har haft det bra. Demonstrationen i skolan gick super bra och jag kände mig så lättad när det var klart =)

Igårkväll så grillade vi hos mina föräldrar (supriiise?) ;) Mysigt !
Kvällen blev att vi kollade film och drack lite öl/vin eller vad som föll var och en i smaken. Det var mysigt iallafall :)

I middes åkte vi till parken, jag, frugan och våra pojkar





Det var mysigt. Vi matade ankorna och strosade runt :)


Nu är vi tillbaka hos mina föräldrar. Ikväll ska vi hänga med Per och Levi då syrran ska på andra håll :)
Jag har en sånn skön känsla inom mig, bara tanken av att jag är ledig fram tills onsdag näs NÄSTA vecka, gör mig glad ^^


Tänkte visa ett par stulna bilder från min systers blogg ;) När jag och Levi buuusar


Först måste han titta efter mig ;) "var är Levi?"


o sen "tittuuuuutt"


haha va söta vi är ;)

Nahe, nu ska jag göra något vettigt, kanske :)


Kommentarer
Postat av: En från din msn ;)

Söt du är med din dimple! Gulliga barn med, bra gener antar jag, så nu har jag fjäskat lite också ;-)

2011-04-17 @ 01:27:24
Postat av: malin

finingar vi har :) och ja, ni är bara FÖR busiga :)

2011-04-17 @ 10:15:37
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0