Vindarna vänder

Idag blåser det full storm ute, det gör inget... det känns som dom har hjälpt mig lite ;)
Imorse mejlade min lärare och sa att jag klarat NK provet, jag va lika säker på ett IG där som jag är säker på att solen går upp varje dag. Så jag blev super glad!! =))

Sen ringde dom från skolan och meddelade att jag kunde hoppa av spanskan, vilket gör tre av mina dagar kortare, samt att jag slipper ha ont i magen varje gång vi ska in och grillas där. SKÖNT !!!

Nu ska jag snart slänga mig på bussen och hämta hem min Prins, sen blir det bara mys resten av dagen :)

SKa fixa lite med designen här tror jag, startade ett nytt projekt på alltforforaldrar.se men jag vet inte om jag orkar hålla på med det, får se. Kanske kan vara en bra inspiration till att skriva om annat. ?

Får se. Ikväll blir det iallafall arbetsskrivning och sådan skojj ;)



Tack för dom peppande komentarerna Moster och Wiky, jag känner mig sådär taggad men det kommer det kommer ^^

Ha det gott idag

Kommentarer
Postat av: Moster

Jättegrattis till Nk provet!!

2011-04-08 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0