Yeah you and the music is all that i got

Ja nu har dagen passerat, jag och frugan har blivit utskällda av grannkärringen för att vi plockat maskrosor som hon trodde var blommor, men hon stod på sig haha, kärring, så när jag gick hem stod hon i fönstret, så plockade jag en till och tittade på henne. Haha ^^ Ibland är jag väldigt mogen jag vet, men hon var bara för mycket...

Vi har iallafall fått mycket gjort idag och det är skönt. Fick ett bord av the mrs, snäll som hon är:



Vet att det inte ser mycket ut för världen på min balkong, men det kommer snart en ny uppdatering med fler blommor och sen brukar där ju va sol haha ;)


plaskysan ^^

Nu sitter jag med frugan i luren. Snart dags för bingen minsann ;)

 

Slänger in en ego bild med sen är det dags

 




Godnaaattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0