You know i'd catch a grenade for ya

Onsdag, tiden flyger iväg! Ikväll ska jag sitta med ett par arbeten och försöka bli klar med dom, så lovet kan vara just det, ett lov! =)

Har nyss kommit hem med Lion, ska snart plocka iordning lite här, kanske går en promenad med, det är ju super skönt väder.

Det har börjat blomma i min fönsterkarm, underbart!



Sista dagen imorgon med lektioner, fram tills den 27e så är jag ledig ^^ Skönt! På fredag ska jag hålla en demonstration om hur man målar naglar, ska bli kul, med tanke på att läraren är manlig och det är han som kommer få sina naglar målade haha ^^ Roligt!

Nu har jag även fått ett nytt Historia arbete att skriva, det blir (med stor säkerhet iallafall) Studio 54 jag kommer att skriva om :)

Nahe sonen kallar så nu ska jag rusa, på återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0