Fel Fel Fel!

Ikväll känns det som att allt jag gör är fel. Jag känner mig så långt nere jag bara kan komma.

Jag saknar någon speciell...
Jag saknar mina vänner....
Jag har en trottsig 4 åring...
Jag saknar orken och lusten till skolan...
Jag saknar en god ekonomi....
Jag saknar att känna mig hel...
Jag saknar mitt glada jag...
Jag saknar självkontroll...
Jag saknar självdisiplin...
Jag saknar jätte mycket... skulle kunna fortsätta hur länge som helst!


Jag önskar det blir Lördag nu, så jag kan dricka bort mina bekymmer, och jag har ångest för att jag känner så, för egentligen ska varje dag vara en gåva, men just nu är dom inte det, just nu är varje dag en plåga, min bästa tid på dygnet är mellan 17-23 - Tiden med Lion och tiden jag har innan jag ska sova. Morgonen är en plåga för jag vill inte gå till skolan, jag vill inte stiga upp ur sängen och lämna Lion. Jag vill ligga i sängen hela dagen och mysa med honom och den andra... Men sanningen är att detta funkar inte. Jag har så mycket som jag känner att det inte funkar. Har två närliggande prov som jag är så osäker på så det finns inte... jag vet inte vad jag ska ta mig till. Plugga?! Ja tack gärna? Men hur? När man inte lär sig det som står, utan tankarna är på andra håll.
Jag vill att det ska gå fem år i mitt liv men att Lion är kvar i sin ålder, jag vill själv ha kommit någonstanns, kanske hittat mannen i mitt liv om jag inte redan gjort det, kanske planer på syskon till Lion, eller kanske rentav ha syskon till Lion. Vara klar med skolan, ha en bra ekonomi, bo ihop och dela livet med någon...

Just nu, suger det. Jag skulle vilja säga att Lion är det enda bra i mitt liv, men det är inte sant, men det är han som håller mig uppe och gående, jag hade lagt mig raklång och gett upp om det inte vore för honom. Så meningen med att träffa ett rötägg och få barn med hade ändå en väldigt bra mening, den bästa faktiskt, det bästa två rötägg kunnat gjort. Utan honom hade jag slängt mig från balkongen för längesedan, inte min balkong, kanske Emmas, för min hade inte räckt...


Jag hoppas att jag är gladare imorgon, jag kan ju knappast må sämre! Godnatt


deet bästa vi gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0