Kaffe Kaffe Kaffe

Jag har varit vaken i ca 3 timmar. Har hunnit dricka ca en liter kaffe, starkt jobbat minsann. Nu har jag tagit tag i julen, har fått ner alla julsaker i lådan, nu känns har tomt faktiskt, tänkte gräva lite i mina lådor och försöka förnya hemmet lite. Ska ner till frugans förråd och ställa ner stolar tänkte jag, men sen slog det mig att Lion snart fyller år, så kanske jag ska behålla dom tills det kalaset är över, om hon inte själv behöver dom dvs ;)

Snart kommer Lion hem, han är väldigt mammig just nu, så han fick sova hos mormor och morfar inatt, jag själv var mammagrisen nummer ett som liten och ville aldrig sova borta, jag vill inte att Lion ska bli som mig, för jag va rädd så fort inte mamma va där, och det är ju ingen hitt, när mamma inte va med i skolan osv. Tror det är nyttigt att lära sig att jag finns här även om han inte ser mig. Lilla Älsk ♥

 



Igår hade jag sällskap av Syster, Levi och lilla Bella :) Vi lagade mat och mysade lite i soffan, alltid trevligt med besök av lite favoriter i ens liv.
Är inne i en fas jag faktiskt inte orkar umgås med folk som jag inte känner, som man måste visa sin trevliga sida för, där man inte kan säga och göra vad man vill. Jag ska minsann göra det, men inte just nu, jag är inte på humör för att vara social haha. Så jag umgås med mina säkra kort :)

Nu ska jag fortsätta med mitt hem här och försöka glömma bort mina problem i livet. Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0