There might have been a time when i would let you slip away, I would'nt even try but i think you could save my life

Ja nu har det gått ett par dagar igen, nyårsafton har varit. Det var trevligt minsann :)
Vi åt och drack gott, skrattade, pratade, umgicks, spelade spel och en del annat.

Hade inte kunnat haft mycket trevligare faktiskt =)
Natten kom och vi begav oss hem vid 03 tiden, fick ett par samtal den kvällen med, lättnad.com

Sen igår var vi hemma hos Emma och drack och pratade lite. Önskar jag vore piggare just då men ack nej, somnade nog innan jag kom in i huset faktiskt haha.. Skönt ändå :)

Idag skulle vi fika, jag, mamma, mona, syrran, lion och pappa. Men hux flux skulle mamma och mona till mormor, jag orkar inte va där med Lion, han tycker det är kul i 10 min sen vill han hem...
Så då blev det vi andra 4 som skulle fika, men sen skulle pappa till skogen.. Jaha .. snacka om att vi kände oss dissade jag och Malin, så vi åkte och handlade sen gjorde vi middag och fikade själva minsann, det va minst lika trevligt det :)

Hon åkte hem för en timme sen typ, jag sitter med Filosofin nu, massvis att skriva. Nästa vecka ska jag följa planeringen, men mitt huvud är fullt av saker just nu.... Mår inte som jag borde faktiskt. Orkar inte prata om det dock.


Puss


Jag och Min Pojk i Fredags ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0