Livrädd !!

Igårkväll när jag la Lion så hostade han .. mycket. Natten därpå hostade han krupphostan men det blev ingen krupp av det ..
Men igår, då hade han problem med andingen hela kvällen han låg, det blev bara värre och värre och tillsist, efter brikanyl, vädring, uppsittning ... tårar .. då ringde jag ambulansen. Dom kom i ilfart, läpparna hade fått en annan färg och jag var livrädd!
Min älskling :(

Dom kollade hjärtat som arbetade på tok för fort, han fick adrenalin och andra mediciner som han inhalerade... Sen lättade det..

Nu väntar jag på att Vårdcentralen ska ringa så vi kan få en akuttid och se vad som kan göras... såhär kan man ju inte ha det...


lövet!!

Kommentarer
Postat av: vevve

lilla vännen :(

stackare lion!!!!!!!!!! det är skrämmande när dom inte får luft.. man är rädd för en sak, som inte får hända..



hur mår han idag? hur mår du??

fick ni tid på vc idag?

2011-03-09 @ 17:49:19
Postat av: Micca

jaa det va hemskt, det värsta jag varit med om....

:(



Idag är han trött, gnällig, hostig.... ja..allt...

Jag mår bra men väldigt trött och orolig :(



Fick tag på vc och fick lepheton-desentol utrskrivet, det är morfin i det så han är väl säkert trött dräför.. men hoppas d funkar nu :/

2011-03-09 @ 19:12:37
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0