Sista dygnet på 2010

Hur har nu egentligen år 2010 varit?

Upp och ner faktiskt, det har hänt mycket jobbiga saker men väldigt mycket bra saker också :)

 

Jag har tagit tag i skolan ordentligt nu

Vi flyttade till en lägenhet vi verkligen trivs i

Jag har kommit över den största kärleken som krossat mig, ok inte helt, men jag kan leva med det iallafall

Har hittat på mycket roligt med mina vänner och med Lion och resten av min familj

Jag fick en systerson

Har upptäckt en ny sida av mig själv, som jag verkligen gillar

Har gjort två/tre tatueringar


Levisan ♥


Lionen ♥


Alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar


Mitt och Lions stjärntecken :)

Nu ska jag forstätta med filosoferandet, jag kommer aldrig att läsa filosofi B, ALDRIG. Fy farao vad jobbigt det är..!!

 

 

Imorrn blir det middag och massa mys :)

Frugan, Vevve, Syster, Per, Panda, Max, Liam, Lion, Lias och Theo ^^ Massa myyyys!!!! ♥


Gott nytt år mina vänner och inte vänner. Hoppas morgonkvällen blir underbar och att hela det nya kommande året blir likaså!!

Massa Kramar Från Oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0