Jag känner en rappare

Goddag!!!

Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag :) Jag fick reda på att Grynet har fått ett nytt hem att komma till, någon som har tid med honom! :)

Jag fick godkänt på mitt prov jag gjorde :)

Kom hem och ja jävlari den GULDBONUS på H&M - Gissa var jag ska handla imorrn?? ;)

Sandra kom hit och drack kaffe och fikade och skrev av mina anteckningar, tjabbade en del skit med ;)

Sen klev jag in i duschen och gick lös med rakhyvlen, mina ben hade nästan lika långt hår som jag har på huvudet haha ^^

Och nu ska jag lägga mig faktiskt och sova gott :) Börjar tidigt imorrn - sen är det ju HELG - Wohoo!!!


"044 mannen det är vi... Vi krossar alla andra som små bi! Fucka nt med oss för vi klipper din tung så dra när du fortf är ung..."

Balaz The rappare. Skrattade för mig själv ^^



Tja o gunatt


Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis till provet, du är duktigt!!! Bra att det ordnat sig med Grynet. Kram

2010-11-26 @ 11:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0