Prov på Prov på Prov på Prov på Prooov

Yes! Det är så det ligger till i mitt liv just nu... Hade prov idag, har två prov imorgon, ett prov på måndag och ett till på tisdag.... Hur jag ska reda ut detta är en spännande fråga men det ska gå ... Imorrnkväll ska jag lägga mig när lion lägger sig och sen blir resten av helgen till att umgås med nära o kära men framförallt... till att plugga...

Ang förra inlägget så tackar jag för Moster Ingers komentar samt bästa Ippas komentar, och ni har så rätt så rätt♥ Men det känns iallafall skönt att få skriva av sig hela sanningen utan att hänga ut någon.

Idag var vi inne på UL, jag och min syster. Vi tittade på min systerson, hennes son. Det känns Stooort! När jag va inne på UL med Lion var jag ganska atrubbad och nedbruten, även om det var stort så var det ju en väldigt förvirrad upplevelse men likasåväl underbar.
Denna gången var det så avslappnat, för dom har sitt riggat och det är liksom, en älskad pojke men inte mitt ansvar, om ni förstår vad jag menar utan att ta det på ett dåligt sätt?
Underbart iallafall ♥ Han kommer vara Guuda Söt!!!

 

Med tanke på Guda Söt så har jag och Lion haft massa mys sedan vi kom hem. Han är högljudd och livlig och gud vad mysig. Jag ser i honom att han Känner, han har starka känslor och det är bra, det är underbart! (för det mesta måste jag väll tillägga ;) ) Men allt på tok för underbar, han är verkligen min stora kärlek här i livet! Allt för dig!


Meine Shatz ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0