i know you're outside bangin but i wo'nt let you in

Fredagskväll i lugnets tecken. Lion lever Highlife, känns som jag har uppfostrat en riktigt chef faktiskt. Jag gillar't!

Bella e on her way, hon ska joina oss i fredagsmyset :)


Satt här inne innan och pratade med mina föräldrar, rätt vad det var så flög lions studsmatta iväg haha, snopet! Den är ju hur stor som helst liksom :P
Ahja, de va spännande... Jag, Pappa och Sale fixade det ^^

Förövrigt har jag träffat Jessica idag, det va mysigt. Vi har inte träffats på länge, så det va verkligen på tiden... Va också inne hos kuratorn och pratade ut lite. Känns lika skönt varje gång :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Så nu önskar jag iallafall er en riktigt skön helg, hoppas ni inte blåser iväg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0