Nuså

Kör en fräsch start på denna bloggen.

Ett nytt kapitel i mitt liv börjar nu, och därmed så kör jag på denna bloggen en ny start, det gamla låser jag in och behåller där :) Skönt!

Största ändringen med denna bloggen från den förra? Den lär ni märka :) Ni som läste min(a) gamla blogg(ar) det vill säga :)
 

På fredag ska det firas midsommar, det kommer bli en härlig midsommar. En dag med massa barn omkring, vi ska göra midsommarstång o fixa musik som vi kan dansa o sjunga till när vi springer runt den. Kransar ska göras, oframförallt ska den firas med folk jag Älskar och Trivs med ♥

 

Men först o främst ska imorgon bli spännande, min syster o ska på UL o titta på bebisen ^^ Ohhh, jag e säker på en pojke ;)) Ska bli skojj iaf, sen blir det grill med syrran, per, mamma, pappa och liten på kvällen med :) - JAG TRIIIIVS !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0