Full rulle

Det är full rulle här. Jag är en mästare på att boka upp mig. Som idag, åkte till Bromölla till en sömmerska i förmiddes, kom hem o åkte på dirren med syrran för o leta skor, kom hem o käkade lite jordgubbar o sen åkte vi till eko o hjälpte moster inger med att transportera utemöbler.

Skulle egentligen in till Irma för o testa en håruppsättning nu ikväl men jag frågade om vi kunde ta det imorgonkväll istället för dels va lillen uppe o dels är jag helt slut.

Imorrn blir det t-parken med vevve o barnen ^^ sen LUGNAN förrutom håruppsättningen dvs

onsdag fika med Salippa ^^ och sen på Bio och sen in o fixa mina naglar, på torsdag ska jag till malmö på morgonen för o va modell på irmas skola :)

På fredag? INGET, ska inte boka ngt alls, bara finnas.

På lördag kalas hos Salippa ^^ sen ska vi sova hos bella o passa huset.

PHUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0