Fin helg :)

Jaha nu är det Söndag igen, men ingen ångest över detta faktiskt :)

I fredags så var jag ganska dålig så det va en lugn kväll/dag. Igår hälsade vi på moster mona + familj o blev bjudna på fika :)
Sen hälsade ja o lion o malejandro på min kära grynet :


Sen blev d grill med familjen o på kvällen åkte jag o lion till mallan o hennes familj  :)
Såg världens sämsta film med (Anti Christ)

Idag va vi hos Malins mamma o frullade o hängde där - mys




Bessie va också med o såg film



När vi kom hem så va min syster här, sen kom per också. Vi käkade o fikade ^^

Nu håller ja på o rumstrera i rummet, men d går inte så bra, fick brist på idéer... så jag fastnade här istället ;) Denna låten spelas här nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0