Irritation!

Jag är jätte irriterad över en sak som hänt detta året...

Jag hade en vänn sedan 10 år, en jätte nära vänn, som blev tillsammans med en kille, som jag tyckte var jätte trevlig. Vi umgicks o hade det roligt - Tkr Jag!
Det gick en tid, saker och ting förändrades... Vi började höras allt mer sällan för att jag började känna att hon aldrig ringde, vilket hon inte gjorde. Vi disskuterade det och hon skulle bli bättre, men det blev hon inte. För hon ringde Aldrig! Jag ringde gärna eftersom jag ringde "gratis" , men jag vill inte alltid ringa för att man vill ha lite respons och känna att ens vänner faktiskt VILL ringa till en ...

Men det blev aldrig någon förändring...
En dag i sommras ringde jag, då var det fel på hennes telefon, hon sa att jag skulle testa igen om ngr timmar, men telefonen funkade inte då heller, jag testade någon dag senare men då var det fortfarande fel på telefonen...

Hon mejlade och sa att det var fel på telefonen men att hon hoppades att det var bra med mig och lion och avslutade det med "puss" - vilket jag svarade på i stil med att det var tråkigt att telefonen är sönder men att hon kunde ringa när hon va hos sina föräldrar istället och hoppades att hon mådde bra. puss

Hon svarade inte på det mejlet, tiden gick... ca 3 månader senare ser jag på FACEBOOK att hon har flyttat till göteborg (utan att säga något!)
Hon fyller år... jag tänker inte säga grattis för att! - Man flyttar inte till göteborg utan att säga något!

Häromdagen mejlade ippa denne person och frågade varför hon slutat höra av sig ?
Varpå hon har MAGE att säga att JAG SLUTADE höra av mig, vilket jag i sig gjorde - men jag hade dock ringt henne TRE gånger utan att hennes telefon funkade....

Sen att vi inte sa grattis till henne men som Ippa då svarade henne "att ingen av oss hade flyttat från stan utan att säga ngt, och det känns som "dra åt helvete" typ"
Det fanns det inget svar på


Och att hon i efterhand har hört att Malin inte trivdes i hennes sällskap - i efterhand??!!! Malin har aldrig sagt detta, och vem i efterhand skulle säga detta? För att dom har inga gemensamma vänner LÄNGRE! Den enda som kunnat säga detta är den personen som verkligen inte gillade oss i slutet för att det är fan ta mig en lögn. Att Malin skulle vara falsk? Vem fan är det som är falsk? Ärligt talat, man har inga vänner kvar om man ska resonera på detta sättet, den enda som hade stått ut med mig om jag betedde mig på detta viset är min familj, och det är väl i princip man har kvar i slutet, för det är fan ta mig ingen som står ut med sådant beteende... Ingen!


Jag va tvungen att vräka ur mig, bara vrääääka! För jag vill inte prata med någon som säger sig vara ens vänn, och tar bort en för att man själv inte kan lyfta en jävla telefon och ringa den som stöttat en i vått och torrt.
Så in i helvetes dålig stil så det finns inte.


Nu har jag sagt mitt, och ja... jag mår bättre!

TAACK OCH HEJ !


Kommentarer
Postat av: Ippa

Sorgligt är det! Men tur vi två vet var vi har varandra iaf. Kärlek <3

2010-11-11 @ 11:53:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster

Oj oj oj dig skulle inte jag vilja ha till fiende :). ..förstår att du är besviken, men släpp henne, hon tar energi från dig. Du har andra som bryr sig väldigt mycket om dig, lägg din energi på dem istället. Kram på dig.

2010-11-11 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0