Tillbaka till verkligheten... ?

Ja nu är det Söndag och sista dagen på ledigheten för denna gången. Jag ska sätta mig och plugga lite och sådära, passa på nu, Lion leker med grannens pojke och mamma är här :)

Har fått jätte många fina bilder från dom som har Grynet nu, han verkar ha det hur bra som helst! Slänger upp en bild:


Får passa på att säga Grattis till Sandras Jasper som blir 4 år idag! :) Tiden har gått ofantligt fort, vi var ju gravida ihop och vid detta laget så var det slut med det, resten av tiden led jag i min ensamhet haha ^^


Snart är det systers tur att föda, det ska bli så spännande! Hoppas han kommer lite tidigare, nyfiken som man är ;) och för syrrans skull, det är inte kul att vara gravid i slutet...

Nahe, lite plugg nu ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0