Usch

Jag är verkligen inne i en otursfas ... Har problem med hästen, en kompis till mig får ena dåliga beskedet efter det andra... sen är där ett par till grejjer som jag väljer att inte skriva ut..


Helgen var iallafall bra. Var och kollade på artister i arenan med moster Inger i lördgas, den bjöd hon på pizza hemma hos mig där Bella, Syster och Levi också var, sen kom frugan en sväng med ^^

Söndagen va vi och fikade hos syrran min och sen tog vi det lite lugnt.

Igår va dagen från helvetet. Dom som hade Grynet ljög mig rakt upp i ansiktet om att dom inte fick ha kvar hästarna på gårdenn för att dom andra hästarna hade rymmt, sanningen va helt annan MEN! Idioter finns det gått och så det var väl tur ändå att dom inte köpte honom. Men nu står jag med en häst utan stallplats... Vad gör man då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0