Godnatt !!!

Har haft en trevlig kväll med Ippa :) Vi har spelat bilspel (nintendo 64) , så roligt d spelet haha ^^
Sen har vi mest tjötat, tittat på tv och druckit kaffe :) Mysigt!!!

Jag är glad just nu, vet inte hur det kommer sig men jag ska inte mucka med det, så nu går jag och lägger mig och hoppas att jag är glad imorgon när jag vaknar med :)

Lion ligger i en resesäng inatt, han har sovit i den hemma hos mina föräldrar i helgen när vi varit där, så tog vi med oss den hem av olika anledningar, och han tycker så mycket om den så han ville sova i den inatt med ^^ Mysarn ♥

 

Jag Älskar honom så! Min skatt, Min Pojk! På fredag har jag studiedag, men det ska jag inte spendera min dag med, utan jag och Lion ska hitta på ngt, gå till parken, äta i stan och mysa! ♥ I LOVE YOU ♥


Meiner shatz ...




Godnaaatttt !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0