I can't tell you what it's really like, i can only tell you what it feel's like

Sitter med lite läxor nu, Geografi just nu.

Har matteprov imorgon med... men det kan jag. SÅ skönt att känna så... just om matte, som alltid varit mitt värsta ämne, men nu kan jag det, och jag är inte långt ifrån färdig med min kurs, HÄRLIGT !!

Dagen har varit sådär. Jag har haft riktigt bra stunder och riktigt dåliga, fick ett sånt uselt sväng i mitt humör förrut idag... konstigt det där, men jag skyller allt på hormoner :)

Det va mysigt att hämta Lion, som vanligt springer han allt han kan och ger mig världens kram ♥ Inte nog med det, sen när vi va hemma så hade Malin hämtat sina små och så fick Liam syn på mig "Keeela!!" så sprang han allt han kunde så fick jag en bamse kram av honom med, underbaring ♥

 

Mamma kom även hit vid 17 tiden, vi gjorde pizza och sen fikade vi på kaffe och kakor ♥ Mysigt, min fina mamma!
Sen handlade vi på Willys och när vi kom hem la jag Lion, så nu är här lugna lägenheten ^^

Nej. Åter till vad jag skulle!


Haj haj!

lite pics:


H&M på rubbet av kläderna ^^





sötos :)


Schaaaerlek




Kommentarer
Postat av: Frugan och kidsen

LOVE!!!

2010-09-08 @ 20:34:14
URL: http://malinborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0