Mitt ♥


Min lilla bebbe igår när vi åt frukost, han fick en skrattattack, behöver inte gå in på varför men dom som känner honom kan nog ana vad som hände haha ^^

Valet? Jag har inget att säga om valet, det står mig upp i halsen, alla tjatar och gnatar... men till vilken nytta? Det är som det är och släpp det nu liksoooom..zzz....!!

Imorgon ska jag ha Historia prov.. vet inte hur det ska gå. Just nu får jag inte in mer i min fullpackade hjärna. Det va prov förrförra veckan, det va prov förra veckan, det va 2 prov idag och ett imorgon. Jag känner att det inte funkar riktigt.... Så jag förbereder mig på ett IG så blir jag inte besviken.

Tänk så mycket lättare allt hade varit om man inte hade haft småbarn... Men TÄNK på MYCKET TRÅKIGARE livet hade varit. Jag Hade inte bytt bort min Lion för alla betyg i världen! NEVEEER!

Och faktiskt... idag lättade en sten från mitt hjärta... om en situation uppstår som jag fasat för... så vet jag precis vad jag ska säga.... så det tackar jag Frugan för... Tackkkk!!!


Nu ska jag försöka läsa lite till, sen ska jag krypa ner... ska gå upp om 6 timmar... usch!!!


Wish me Luuuuck - Det lär behövas nämnligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0