Ny dag - Nya Tag!

Ja nu mår jag bättre, ventilerade lite, åt lite och sen mådde jag bättre =)

Idag har jag varit i skolan, Lion mår inte jätte bra, lite varm, väldigt förkyld och hostig :/
Men men, får se om vi kan gå till skolan imorgon .. Hoppas det!

Åkte direkt till mamma för hon skulle passa Levi, vilket blev att jag passade Levi och mamma pysslade med Lion haha. Men det har iallafall gått bra :)



Nu är jag iallafall tillbax, jag ser fram emot lördagen. Tyr'n stop me ;)




(Held my head high)
Knew I (Knew I survive)
Well I made it (I made it)
I don't hate it (Don't hate it)
That's just the way it goes
Yeah
I done made it through
Stand on my own two
I paid my dues, yeah
Tried to hold me down
You can't stop me now
I paid my dues


Over'n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0