Bloggtorka AB

Heeej!!!
Det har hänt en himla massa under den senaste veckan, det var fest i fredags, vi firade Olles examensfest! Grattis igen!!
Såhär fina var vi:


Jag


Jag och Frugan


Jag och Emma

Efter exmanesfirandet hämtade Martin oss så åkte vi vidare till Dennis på efterfest =)

Lördagen var jag mör, åkte och handlade med mamma och Lion till hans kalas, min stora kille blev 4 i Torsdags ♥

Såhär pigg var jag:





Söndagen bjöd på barnkalas och ljusparty! Mycket trevligt!

Har även haft Bella här, hon är en riktig Husa, hon fixade mitt kök medans jag städade på andra håll



Passade även lilla Levisan medans min syster fick pluggtid:



Underbaring! ♥


Avslutar inlägget med en bild på födelsedagsgrisen för inlägget, som förövrigt var på 4års kontroll idag - 111cm och 21kg kärlek är vad han är ♥



Nu ska jag natta Lionen, sen e det kväll!!! Ha det så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0