Fredag/Lördag

Ja igår vart det skola, sen begav jag mig till Emma direkt. Vi snackade och mysade i soffan.
Sen blev det MatDags, Frun hämtade mig så körde vi på inhandlarrunda :)
Bestguldi och Kosan it  was!


Smäärriiigt!!

Sen var det lördagsmysdags, dennis anlände, det blev filmhyrning och godis.

Kollade på Schmuk och I rymden finns inga känslor, samt en till, som vi inte tittade på.


Vera åt nog mest av det goda, det är rätt =) Hon själv tyckte att bilden blev "perfekt" , håller med !!

Lite flummbilder

skrattade så vi höll på att dö när denna bilden va tagen, suspekta fläckar? :P Förmodligen bara tvättmedel dock!


Frugan åt och åååt hahah ^^

Sen efter första filmen åkte martin och malin hemåt och vi andra skulle se den sista. Den va rolig, lite seg emellanåt, men rolig :)


Segebild, Dennis och Emma, runt halv tre tiden :) Säg vad du vill emma, men bilden e bra! ;D

Sen idag så kom mamma med Lion, vi åkte till stan en sväng med frugan, sedan åkte vi med Martin till Andys lekland, finns inga kort på barnen... Det finns ju en anledning till det, försök ta kort på ngn som inte kan stå still ;)

Men d finns kort på mig och Martin iaf


Gildarna !


Nu e vi hos mina föräldrar, syrran, per och levi kommer om en stund, sen blir det grill på det, MAAMMS!!!

Ikväll vet jag inte vart vi ska befinna oss, men det blir säkert hur bra som helst =)

Ha det gott alla och tack till er som förgyller vårat liv!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0