i want i bad, your bad romance

Godkväll!!!

Sitter här med min filosofi, blir knäpp på det, gaaah!! Sista rycket nu sen e d över :)

Dagen har verkligen gått i ett, jag har spenderat hela dagen mer eller mindre till att stäääda. Städade förmiddagen och tvättade. Käkade middag, sen kom Max och lekte med Lion. Jag fortsatte mitt städande. Har gått igenom alla 5 rummen frundligt. Skönt!
Sen kom Vevve och barnen vid .. 15 tiden ? Ja och vi snackade och hade trevlans, 4 pojkar under ett tag det innebär att man får prata med hög röst haha, men det va trevligt iaf ^^

Efter att vevve och alla barn lämnat oss blev det lite mackor och sedan ett bad för Lion



sen blev det bollis, premiär för Dinosaurie Tåget idag ^^ Mkt spännande och efterlängtat.
Sen blev det natti, lion va super trött :)

Har tjötat med Jessica en stund med ^^

Nahe, åter till Word och politisk filosofi ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0