alltså ...

Jag har funderat på att skriva många gånger, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Livet rullar på i sin bana, skola, hämta o lämna på dagis, umgås med Lion, umgås med vänner och familj, hålla huvudet ovanför ytan trotts allt jag sitter med och ska göra... dvs skola ... Så det händer inte mycket alls faktiskt..

i helgen va filippa här på fredagen, vi mysade i vanlig ordning :)
Sen på lördagen så va vi hos moster mona m. fam. Jag och Syrran och våra pojkar. Mkt trevligt!

På kvällen åkte vi till mina föräldrar, vi satt i soffan hela kvällen, det va skönt... på söndagen åkte vi till eko med syrran, och sen grillade vi - smärrigt !! =)

Kommande vecka .. ja, jag vet inte, inget speciellt, men jag uppdaterar om fallet skulle vara så ;)

tänkte bjuda på bilder men blogg.se moggar så ni får klara er utan helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Moster

Kan du inte skriva lite om skolan? Vad läser du om nu?

2011-03-23 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0