La Tortura

Hej Tisdag! Tisdagen den 15/4 är dagen D, Desperate Housewifes börjar !! Längtat som ett svin efter detta haha!!

Tisdag innebär även inneboende i form av kusin Bella, det är bella tisdagen, familjen annorlunda ;)
Hon och Lion sitter som två nördar och spelar tv-spel och jag dricker kaffe efter mitt eget 45minuters nördande vid tv-spelet ;)

Jaha, helgen, vi va på Biljard i fredes och tog ett par öl, jag, frugan och bella :) Lördagen blev det melodifestivalen med frugan (:
Söndagen blev häng hos mina föräldrar med syrran + family !

Nu blir det inte mer partande innan helgen 1/4-3/4 , då fyller Malin G 25år, så då blir det fest i Ljungby - Lack och Läder eller Porriga kläder lyder temat, kul!! =))

Ja nej, det va väl allt för mooii idag, bloggen är väldigt akriv känner jag men vilken kvalité när det väl skrivs (;


Bella och Jag på frugans 25års Galaj!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0