Det finns en ...

Det finns en liten person som gör att jag orkar, orkar fortsätta i en FÖR MIG dålig punkt i livet. Han själv trivs med Mormor och Morfar livet, som fisken i vattnet...

Han gör även så jag kämpar vidare i skolan, även om det varje dag hade varit skönast att sjukanmäla sig. Han får mig helt enkelt att ta mig i kragen, gå upp och göra det som måste göras.

Han bråkar med mig varje dag, och han gör mig frustrerad varje dag, men samtidigt så finns det inget jag skulle byta bort det mot.... Utan dåliga stunder hade man inte uppskattat dom bra stunderna, så säger dom... och så är det faktiskt


  ♥  Ä.L.S.K.A.R.Ä.L.S.K.A.R.Ä.L.S.K.A.R.Ä.L.S.K.A.R.Ä.L.S.K.A.R.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0