So, I lay my head back down.

And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I know now you're my only hope...

Dagen har inte börjat så bra. Lion vaknade waaay too early. 06 väckte mamma mig o sa att jag fick ta Lion, han försökte med alla medel få upp mig, men jag va så trött. Jag bara låg, jag funderade över hur jag skulle orka denna dagen, men efter en stund reste jag mig, satte på kaffe och försökte piggna till.

Jag tänkte att kanske denna dagen blir bra, för det är bra väder och allt. Men Lion spillde ut ett helt glas kaffe (mjölk med ½ dl kaffe), sen fick jag akut magont och fick lägga mig på soffan en stund.


Hur ska detta sluta?




Ska sätta på lite munter musik och piggna till, halsa en kopp kaffe till och prata med min son iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0