En dag i sänder

Jag är en riktig funderare när jag sitter själv om kvällarna.
Jag sitter och funderar på saaaamma sak om och om igen, jag saknar honom så mycket. Alla pratar så gott om honom... det gjorde jag också en gång i tiden. För det fanns inget illa att prata om honom, och den personen saknar jag.. den personen som jag trodde mig känna.


Lion min Lion sover sen vid 20 tiden, jag har pratat i telefon, msnat och slått ett öga på tvn... jag har också diskat och plockat lite. Väldigt effektiv med andra ord.

Nu är det min tur att sova. Behöver verkligen sova, istället för att sitta och fundera på att skicka ett sms som jag i samma sekund trycker "skicka" kommer tänka "NEEEEJ KOM TILLBAKA SMS, KOM TILLBAKAAA!!!!!"

Så det ska jag inte göra. Sååååå... Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0